.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فقط رئیس جمهورم بخواند
علی حقیقت
فقط رئیس جمهورم بخواند

با شنیدن صدای ملکوتی اذان خود را آماده رفتن به مسجد ی که در نزدیکی منزلمان قرار داشت می کردم .
صدای همهمه جمعیتی توجهم را جلب می کند نا خواسته به طرف جمعیتی که در نزدیکی مسجد که در کنار درب غربی مسجد ایستاده اند می روم جلو تر که می روم متوجه می شوم مردم خوب محله مان با بشکه های خالی در صف گرفتن نفت سفید سهمیه ای هستند
بدون هیچ درنگی و حتی لحظه ای ذهنم می رود به سالهای گذشته ، در سالهای پس از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ،
به جهت مشکلات به وجود آمده در آن زمان نفت سفید به صورت سهمیه ای توزیع می شد و خوب به یاد دارم مادر پیرم در آن سرمای سوزان پائیز و زمستان شب را به صبح می رساند تا بتواند سهمیه ی نفتی برای خود و فرزندان یتیمش بگیرد . البته تحمل آن روزها و آن سوز و سرما با شرایط آن روز که جنگ و قحطی بود و تحریم، آسان می نمود . اما اکنون چه ؟!
آقای رئیس جمهور باور کنید من خودم فرزند انقلابم و بهترین روزهای جوانی ام را در صحنه های مختلف نظام بویژه سالهای دفاع مقدس گذرانده ام و در ایام انتخابات ریاست جمهوری جزء اولین کسانی بودم که ستاد مردمی شما را تشکیل دادیم باور کنید از دیدن این صحنه دلم به درد آمد .
و آنچه باعث نوشتن این سطور شد حرفها و کنایه هایی بود که در کنار آن مردم از گوشه و کنار شنیده می شد
و آن معترضان بی درد، جماعت در انتظار گرفتن نفت را به تمسخر می گرفتند .
و حرفهایی می زدند که بسیار ناراحت کننده بود
رئیس جمهور عزیزم ، در حالی این سطور را می نویسم که حال و هوای استانمان رنگ و بوی دیگر گرفته چرا که در آستانه ی میزبانی شما و همکاران دولت عدالت محور شماست . شما را به خدا کار بکنید
مردم مازندران مستحق این همه سختی ها نیستند . مردمی که در سالهای دور میزبان خوبی برای راه اندازی اولین حکومت علویان سبز پوش بودند، مردمی که در سالهای پیروزی انقلاب جزء اولین همراه نهضت امام بودند ، مردمی که در سالهای دفاع مقدس با تشکیل لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و تقدیم سرداران و 10هزار شهید به انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند ، مردمی که همیشه در صف اول دفاع از ولایت و انقلاب، استوار ایستادند و مردمی که دلشان برای موفقیت و سر بلندی رئیس جمهور محبوبشان می تپد . این مردم مستحق این همه سختی نیستند .
آقای احمدی نژاد قطعی گاز و سرمای طاقت فرسا ی سال گذشته هنوز هم در وجود برخی از مردم این استان بوبژه طبقه ضعیف جامعه می باشد.

هنوز از بین رفتن محصولات کشاورزی به ویژه مرکبات در سال گذشته و عدم پرداخت خسارت تعیین شده از سوی بیمه به کشاورزان و مشکلات پیش آمده جبران نشد ه است ، این در حالی است که در طول دو ماه گذشته استرس و نگرانی وجود همه مردم را فرا گرفته چرا که در این مدت حرفهای ضد و نقیض فراوانی از رسانه ها مطرح شد که باعث تردید در مردم شده است. روزی سخن از قطع گاز در زمستان ،روزی دیگر عدم وجود مشکل در این زمینه است روزی می گویند قرار داد ترکمنستان نهائی شد روزی می گویند مردم ذخیره سازی کنند .
آقای رئیس جمهور باور کنید نگرانی و استرس از همین حالا دانش آموزان را هم نگران کرده است . اینکه آیا مثل سال گذشته باید روزهای سردی را در سر کلاس بگذرانند یا در اوج امتحانات با تعطیلی مواجه شوند محبوب قلب ملت ایران : می دانم تمام وجود شما سرشار از خدمت به مردم عزیز کشور ما هست می دانم روز و شب تان بر ای خدمت رسانی به مردم و شاد نمودن دل آنان سپری می شود می دانم دغدغه حل مشکلات مردم و پیگیری آن خواسته قلبی شماست و میدانم شما از جنس خود مردم هستید و برای مردم .
پس بیایید در کنار همه خبر های خوبی که انشاء ا... نوید شما را در سفراستانی به مازندران به مردم ولایت مدارو انقلابی مازندران خواهید داد . این خبر را بدهید که ..« امسال گاز مازندران قطع نخواهد شد »

علی حقیقت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 آذر 1387
بنده يك دفعه دراين باره نوشتم باتوجه به رشد مصرف گاز دركشور بايد ساختمانهاي درحال احداث دركشور بايد از ديوارهاي عايق كاري شده و ازپنجره هايupvc وشيشه هاي دوجداره استفاده كنند وسرمايه گذاري اوليه دراينمورد بنفع كشور است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.